Vrei sa lucrezi in PR? Esti sigur(a)?

Nu vreau sa descurajez generatiile de studenti la comunicare si jurnalism, insa de fiecare data cand fac cunostinta cu cineva nerabdator sa lucreze in PR, il trimitla descrierea realizata de oficiul fortelor de munca din US. (US Department of Labour). Si asta pentru ca aud adesea un mit ca PR-ul e un rai al muncii corporatiste: program lejer, cafele cu cate un ziarist, din cand in cand cate un comunicat, iar in rest ar fi vorba de multa menta.

Working conditions:Some public relations specialists work a standard 35- to 40-hour week, but unpaid overtime is common. Occasionally, they must be at the job or on call around the clock, especially if there is an emergency or crisis. Public relations offices are busy places; work schedules can be irregular and frequently interrupted. Schedules often have to be rearranged so that workers can meet deadlines, deliver speeches, attend meetings and community activities, and travel.

Dupa care le spun: asta se intampla intr-un sistem bine pus la punct, in care serviciile si furnizorii sunt verificati, de incredere. Bun venit in Romania, aici inmultiti problemele cu 2. Doar satisfactia, probabil, e aceeasi.

Iata descrierile pentru:

Public Relations Specialists

si

Advertising, Marketing, Promotions, Public Relations, and Sales Managers

Acum mai vreti sa lucrati in PR?:) Ma gandesc chiar sa facem un mic quizz interactiv prin care sa vedeti cat de mult vi s-ar potrivi un astfel de job. Sa vedem daca mai e destul timp.

Anunțuri

3 Responses to “Vrei sa lucrezi in PR? Esti sigur(a)?”


  1. 1 patrick Martie 6, 2007 la 12:27 pm

    pentru cei care vor sa se angajeze in acest domeniu sint convins ca stiu lucrurile de mai sus. pentru cei care cauta un job…chiar si in PR e posibil sa nu stie asa ca voi lua articolul ca tratind un caz particular nicidecum general 🙂

  2. 2 Mirona Iliescu Martie 6, 2007 la 4:38 pm

    Le stiu daca le spune vreun profesor/ seminarist – greu de crezut – sau vreun practician.

    La un interviu rareori li se prezinta si aceasta latura a profesiei; de multe ori li se picteaza o viziune minunata despre cum vor schimba lumea si despre cum isi pot face treaba in opt ore daca sunt eficienti…

    Iar pentru cei care vor doar sa bea cafele, poate exista si astfel de viata in agentie sau la client. Insa aduce un venit minimal si nu inseamna PR.

  3. 3 Mirona Iliescu Martie 6, 2007 la 4:44 pm

    BTW, definitia imi este cunoscuta de cativa ani si cred ca este cea mai buna. As atrage in mod special atentia asupra sintagmei UPDAID OVERTIME 🙂


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




Bine ati venit!

Acesta este blogul oficial al Primului Forum de Relatii Publice din Romania. Sunt Ionut Oprea, si voi fi gazda dvs. virtuala in experienta interactiva de PR care va asteapta. Informati-va cu articolele care vor aparea aici in fiecare zi, despre relatii publice in Romania si despre evenimentul PR Forum, si expuneti-va punctul de vedere alaturi de colegii de industrie.

%d blogeri au apreciat asta: