Ce functioneaza in media relations – cu Bogdan Pencea

Am decis sa public integral raspunsul lui Bogdan Pencea, redactor la Business Magazin, pentru ca e transant, sincer, scurt si concentrat.

„Hai sa fim seriosi, stiu ca exista strategii de comunicare in spate si excel-uri cu obiectivele de expunere media dar un ziarist ii judeca pe oamenii astia in alb si negru, intre persoane care te ajuta si oameni care te impiedica, niste vehicule care iti aduc sau nu informatii.”

Din perspectiva lui, un bun specialist in media relations are urmatoarele calitati:

„-Stie exact ce informatii poate da si ce nu. Si sa-ti spuna de la inceput la care intrebari sa nu astepti raspuns citabil.

-Intelege ca exista formula off the record cu informatiile care nu ar duce la o cadere la bursa a doua zi. Valabil si cu celelalte 🙂

-Citeste macar din cand in cand si textul aparut nu doar rapoartele de media. Si te trage de maneca atunci cand ai gresit. Ajuta.

-Poate veni cu informatii diferite pentru ziare cu public diferit. In felul asta sunt scutiti juniorii din agentii sau companii sa redacteze cu copy paste pagini de raspunsuri inutile.”

Anunțuri

0 Responses to “Ce functioneaza in media relations – cu Bogdan Pencea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




Bine ati venit!

Acesta este blogul oficial al Primului Forum de Relatii Publice din Romania. Sunt Ionut Oprea, si voi fi gazda dvs. virtuala in experienta interactiva de PR care va asteapta. Informati-va cu articolele care vor aparea aici in fiecare zi, despre relatii publice in Romania si despre evenimentul PR Forum, si expuneti-va punctul de vedere alaturi de colegii de industrie.

%d blogeri au apreciat asta: